#188 every time it's torn, love me like I'm not made of stone

Sommarjobbandet har börjat, tre veckor framför mig på Hammarbacken. Får beröm varje dag för att jag är flitig och trevlig, så jag trivs. 
   Idag har det varit superstressigt hela förmiddagen, kom hem och satte mig och nu är det som att mina ben inte orkar bära upp mig. Är helt slut och ikväll ska jag vara ensam, läsa veckorevyn och kolla på film. Imorgon börjar jag klockan tolv, så då får jag sovmorgon. Senare på kvällen kommer Kasper ut till mig. Längtar. 

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej! Ville bara berätta för dig att dina vänner snackar så sjukt mycket skit om dig, tycker riktigt synd om dig som har så falska vänner.

Tack för mig.

2014-08-04 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0