#50

Firar midsommar idag med roligt folk. Hoppas att dagarna går fort nu bara. Vill ha söndag nunununu

#49

Nu har jag fått sommarlov, och det är så mycket blanade känslor. 
Har varit en dag på ridlägrena, känner inte riktigt suget längre. det finns liksom inte
Imorgon åker Ebba till Åland, och jag stannar hemma
På söndag kommer jag ha det roligt, hoppas jag
Bilderna är från dagen då jag åkte till Paris med min franska klass, kommer sakna alla dessa människor. Speciellt Sara på sista bilden, som flyttar till Motala i augusti. vad är det som händer
 

#48

 
bloggtorkan är stor.
på fredag får jag sommalov, och då ska jag vara ledare för ridläger det första jag gör.
om två månader ska jag springa midnattsloppet i huvudstaden.
i höst börjar jag ny skola, ny klass, med samma personer som förut.
i höst slutar jag rida, liksom va

#47

sorrysorry för det dåliga bloggandet. det jag har hunnit gjort medan jag varit borta är:
-göra klart det sista i skolan
-köpa ett par runda solglasögon
-sörjt att peace&love lagts ner
-sörjt att jag nu förmodligen kommer gå på ludvika festen istället
-ätit i massor
-varit i paris
-lekt med kompisar

Nu ska jag och sofia ut och springa i värmen, och om 13 dagar får jag sommarlov och då ska jag börja leva igen. 
adios