#107

vaknade idag bredvid minminmin, åt frukost, duschade, klädde på mig och åkte in till ludervika för att äta tacobuffé med hannapanna. har köpt godis, och linn kommer snart förhoppningsvis. nu sitter jag och lyssnar på maskinen på högsta volym och stänger ute alla känslor tack och hej puss

#106

Söndag idag och Kasper är här och allt är bra. Loke kaskadspydde på mina nya fina lakan så nu har jag fula lakan, najs. Men eftersom Kasper sover här inatt så gör inte det så mycket. Vi firade min syster lite idag, hade middag för henne eftersom hon fyller år imorgon. Jag har fortfarande matkoma, jag och kasper ligger med varsin dator i min säng och skriver. Jag bloggar och han pluggar hahah. Nu ska jag kolla på prinsessan & grodan. hej puss love nyp

#105

Var hemma från skolan igår, mådde inte så bra på torsdagskvällen. Och nu har jag höstlov och det är SÅ JÄVLA SKÖNT. Igår var jag med linn, vi kollade på the conjuring, trodde jag skulle dö, drömde mardrömmar och jag vill se den igen. Köpte även skönaste tröjan och mössan. Börjat använda dr.martens och jag gillar det. Ikväll gör jag ingenting, har så tråkigt och jag hatar det. Imorgon kommer iallafall min boy hit och det gillar jag, visste inte att jag kunde känna såhär för någon människa. 
   Nu ska jag sätta på mig mössa, bädda rent i min säng och åka in till stan för att hämta min syster. Så rolig lördag

#104

sitter på samhällskunskapen och lyssnar på bodil som försöker organisera något som jag inte riktigt bryr mig i. 
idag slutar jag kvart över två, sen ska jag ha sånglektion, köpa present åt syster och sedan ta hand om konfirmander i kyrkan. 
idag sjöng jag i skolan, tror det var längesen jag var så nervös. det gick helt ok. inte helt nöjd men det var okej. jag får lov på fredag och det är najs, jag ska vara med mina vänner, klä ut mig och umgås med min boy. 
pusspuss och ha det bra. jag ville bara säga att jag lever 

#103


Sitter just nu i min säng, kollar i min fina bok som jag fick av min syster häromdagen. Det är Leila Lindholms cupcakes bok, allt som hon gör är ju såååå gott. Idag tänkte jag försöka göra någon av de i denna bok, men det är så svårt att välja. 
Idag är det för övrigt en väldigt bra dag. Har precis städat mitt rum, ätit frukost och insett att det är fint väder idag. Men såklart får jag inte gå ut och göra någonting pga min infektion i kroppen. Men min boy kommer hit vid fyra, då ska jag baka cupcakes och kramas 

#102

Har en av de tråkigaste lördagarna någonsin. Eftersom jag fortfarande går på mediciner så får jag inte gå ut eller vara med mina kompisar, sååååå har det ganska otroligt tråkigt. Men som tur så var Ebba här en stund idag, så jag fick prata skratta umgås med henne lite och det var bra. och imorgon kommer boyen idag, lucky me

#101

Har varit sjuk i princip hela veckan. Gick till skolan på måndag och tisdag, men på tisdagkväll fick jag jätteont i sidan. och det visade sig vara njurbäckeninflammation. så jag har legat i sängen med feber, och har inte ens kunnat gått eller stått alls nästan. fick åka ambulans upp till falun i onsdags för att jag hade feber-frossa, febern steg från 37,7-40,1 på tio minuter så jag låg och skakade under hela tiden. nästan det läskigaste jag varit med om. men jag fick iallafall antibiotika och så går jag på febernedsättande också, så jag är fejk-frisk pga medicinerna. och det firar jag med att ebba ska komma hit och hålla mig lite sällskap idag. mys

#100

Hade bästa måndagsmorgonen någonsin idag. Låg och drog mig i en halvtimme i hans armar innan jag gick upp. Förstår inte hur jag kan sakna när vi ses varje dag i princip, förstår inte att det är jag som sitter och skriver om känslor på min blogg. haha jag är ju känslokall 

#99

Vad har jag hunnit med denna helg? Sovit med boyen, haft myskväll med min bästa vän och idag har jag städat mitt rum, läst, promenerat och nu ska jag äta gröt och kolla på vampire diaries. en ganska bra söndag ändå.
 

#98

 
Saknar detta. Saknar Paris. Saknar henne. Vill åka tillbaka och typ aldrig komma tillbaka hit, men ändå har jag ju denna speciella människa just nu som får mig att stanna kvar här.

#97

Det är höst ute nu, och jag gillar det. Gillar det kalla och alla de fina löven. Gillar mörkret ute och att ha tända ljus, eller ligga i sängen och kolla på film i mängder. Gillar att jag ikväll ska vara med min bästa vän och gå kvällspromenad, basta, äta mat och prata om allt ni kan komma på. älskar henne över allt annat, det går inte att förklara. hon är allt jag har. okej, förlåt för känslorna hahahha. inte likt mig. nu ska jag krama på min boy lite till inanna han åker, och sen ska jag städa. puss

#96

kom hem från Paris i tisdags, hade det så jävla najs så ni fattar inte. Sol och hyfsat varmt. skrattade mycket och det är bra. Veronica maggios album är så bra också, kommer lyssna sönder det. 
Ikväll ska jag till Killen och sova kvar där, tredje gången jag får somna bredvid honom denna vecka och jag klagar inte. 
Idag när jag kom hem så somnade jag, sov i två timmar och vaknade upp med världens sämsta humör så jag tror jag behöver kramas om lite. nu ska jag äta carbonara och sen åka iväg till min fina. min min min 

#95

Har miljoner tankar och saker jag borde säga eller göra. Ska packa och plugga ikväll. Imorgon åker jag till Paris och det känns SÅ JÄVLA SKÖNT att få slippa denna falska äckel stad. fuck off ikväll är en dålig kväll. men imorgon får jag träffa mmin bästa bästa alva och då kommer alla dessa dumma tankar försvinna för vi ska ha såå kul i helgen och jag ska shoppa för alla pengar jag har. kommer sakna en eller några få personer hemma. men på jag kommer hem igen, förhoppningsvis. och melissa horn har släppt nytt album som är precis lika bra som alltid. HEJS