#43

Dagarna bara går, och snart är det sommar peace&love ridläger sena nätter grillkvällar skratt till soluppgång

#42


Ashley Olsen i riktigt snygg frisyr-snygg ombre färgning-Angelica blick i långt hår, ääälskar verkligen färgen.

Hanna friberg med hennes apsnygga hår-Angelica blick igen med snygg färg och riktigt snyggt kort hår

Cara delavingne med äckligt snyggt hår-Weheartit bild, älskar håret-Mary Kate olsen i en jäätteesnygg färg

otroligt snygga Fanny lyckman i såjävlasnyggthår-Weheartitbild, älskar återigen hela håret. så himla snyggt.dör.

Jag har fått dille för blont hår, det är sååååå fint. Önskar verkligen att mitt hår var sånt hår som tålde blekning. Men i och med att jag har väldigt frissigt hår och behöver ha i tusen produkter i det för att jag ska kunna göra något med det så tål det inte att blekas eftersom det sliter sååå mycket tyvärr. Testade på ombre i somras och guuuud va jag trivdes i det, men mina toppar som jag blekte-för många gånger- dog nästan. Mitt hår blev så himla slitet, om det inte hade varit för det så hade jag gjort det i sommar igen.
Jag vill verkligen att mitt hår ska bli längre nu, så jag ska vara låta det vara nu. Alltså inte färga eller klippa, så får jag se hur långt det blir. Mitt hår är inte sånt hår som växer som ogräs utan det har nästan stannat där det är nu. Och jag hatar verkligen längden just nu på mitt hår. Det är för långt för att det ska kunna bli en sån där snygg Angelica blick frisyr, men för långt för att kunna göra något med det.
Ett perfekt hår för mig-blont, litelite självlockigt så att det inte ligger platt på huvudet, lagom slitet så att det går att göra något med det för jag hatar verkligen när mitt hår är helt glansigt och bara ligger fint på huvudet. Det ska gå att locka och att platta håret och det ska ha lite olika nyanser av blont i håret. lite mörkare i botten, ungefär som bilden på Fanny lyckman där. snyggt.

#41


Nu ska jag städa iordning på mitt rum, och sedan åker jag till Elin för att sova där inatt!

#40


Någon av dessa klänningar tror jag att det står mellan just nu till skolavslutningen. Men jag kan inte bestämma mig.
Till den vita kommer jag ha ett bar blåa klackskor, det är träklack och blå sammet på ovansidan.
Och till den rosa vet jag inte riktigt vad, men ett par svarta skor tror jag nog.
Den vita känns mer passande kanske, men vet inte om jag kommer trivas i att den är så högt upp i halsen.
vilken är snyggast?