#194 för dig ska jag göra det tusen gånger om

Gick hela skolveckan den här veckan och det kändes skönt, var ledig i torsdags så då passade jag på att hänga med Loke och fixa lite ärenden på stan. I fredags började jag kvart i ett och då lunchade jag med Samuel och Linn innan vi gick upp till skolan för att ha en lektion. Skolan känns faktiskt inte så deprimerande som jag trodde, allt flyter på än så länge och ingenting känns jobbigt. Dock har ingen kurs riktigt startat än men jag känner mig, konstigt nog, hoppfull över mitt andra år på gymnasiet. Jag försöker att tänka "varje dag är en dag närmare till studenten".
   Det som väntar den här veckan är ett läkarbesök imorgon för att prata om fläckarna på min rygg och alla problem jag haft med min hals det senaste året nu. Jag ska jobba på fredag(!!!!) och så fyller jag år då också, på söndag är det släktkalas och sen börjar nästa vecka då jag åker till Paris för att hälsa på Alva och se BEYONCEEEE!!! Känns helt sjukt!!

Idag har jag varit in i stan en snabbis och köpt lite saker. Kunde dock inte gå på stan så länge förens min hemska mensvärk kom tillbaka, har haft den i tre dagar nu och den vägrar gå över även om jag äter smärtstillande. Sov 12 timmar inatt pga hemsk smärta och illamående. Blä, hatar att vara tjej ibland. Menmen, får hoppas jag inte får såhär ont i skolan imorgon för då är det svårt att kunna koncentrera sig när man bara vill lägga sig ner i fosterställning och grina. Nu ska jag städa, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0