#115

BOY
 
Stina ja, vad ska man säga.
Kommer aldrig glömma hur jag i somras skulle ta en drive trough, riktigt hög på sommarkänslan, singel, hemmafester, brudar, polare allt man trodde att man behövde och varje gång man tvekar går tillbaka till det simpla som förstör en på längden. Iaf satt en kort liten brud och grät och jag ba BAM fan vilken fin tjej, började fråga alla polare vem HON var och rotade igenom hela instagram och facebook efter det där ansiktet. Modet att gå in i McDonalds och fråga efter namn på den söta damen har inte en enda Casanova när hjärtat bultar och det är inte en tjej i mängden.
Sen då ja, vafan sen då.. sen går man tillbaka till sitt liv som en partyfrasse och fortsätter leva likadant, men man har ändå bilder kvar i huvudet på den där gråtande flickan som man bara vill ha nära sig.
Skolan börjar och vad ser man längst bort i korridoren? den gråtande tjejen, denna gång fräsch hahaha.
STINA JEDEBERG stina jedeberg, man vet namnet, man vet vad man vill ha, men bara för man har en känsla att det är den tjejen du vill ha, kommer du inte höra av dig. För att bli krossad av en crush är 1000 gånger svårare än att bara hålla på med dem du har lindat runt lillfingret.. Fast på grund utav en svart vän som lägger på tok för mycket dansvideor där han dansar snyggare än många damer på facebook. Denna vän snapchattar när han sitter bredvid denna flicka och denna flicka tar initiativet att höra av sig och man träffas och hon gör dem här sakerna som man bara ser på film, då förstår man att detta är en tjej att satsa på. Tiden går och allt är bra, mer perfekt kan det inte bli och vad gör man? man gör det man är bäst på, man drar sig ur för att du är rädd, rädd för att bli sårad, rädd för att bli den som blir krossad. Förlåt min finaste Stina, detta är en sida jag inte visar ofta, men om det är någon person i världen som är värd att ge den till så är det till dig. Allt jag gjort för att såra dig, kommer jag att gottgöra. Jag vill aldrig mer svika dig hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0