#113

FREEEEEEEEEEEEEEDAG
fett skönt med helg nu. idag försov jag mig, så fick göra mig iordning på tio minuter. behövde dock bara gå på en lektion idag eftersom jag skulle till läkaren efter lunch. de tog lite prover, eftersom jag var på återbesök för njurarna, och så ska jag få en kallelse för att komma på ultraljud så de ser att ingenting blivit missbildat vid mina njurar eller att något tagit skada. hoppas inte. 
idag ska jag på bio, med min syster, Anne och Hanna. ska se den andra hungergames, det blir nog kulkulkul. 
nu ska jag städa på mitt rum, för imorgon kommer min boy hit och kommer ej hinna städa imorgon för ska till grängesberg på något med kyrkan. är så glad idag utan anleding???? förstår inte mig på mig själv hahaa
hejdå puss hej nyp och ta er i fisan glad fredag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0