#63

Nu är det över, och det var jag som gjorde slut på det. Jag har blandade känslor nu för att säga det minsta, men jag vet att detta är bäst såhär. Jag kunde inte gå runt och inte säga något, det var dags och det som behövde göras är nu gjort. Och det är skönt. Det känns skönt att ha sagt det.
Min sommar har varit bäst, verkligen bäst. Jag har haft så jävla roligt, och till och med blivit omtyckt av en helt ny person. En helt ny person kom in i mitt liv, och det kan nog vara den snällaste och underbaraste kille jag mött. Jag har umgåtts hela sommaren med de personer som jag älskar, och jag har levt i nuet.
Nu är jag redo att köra igång skolan igen, att bara köra igenom dessa tre år för att sedan syssla med det jag älskar mest av allt.
SÅ nu vet ni hur det ligger till, tänker inte gå in på några detaljer alls om hur eller varför jag gjorde som jag gjorde med honom. Men nu är det som det är, och det är det bästa för båda oss två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0