Lat onsdag

Hej!
Igår var det en riktigt lat onsdag, jag har inte varit i skolan varken måndag, tisdag eller onsdag för att jag har haft ont i handen och haft feber. Så igår fick jag migrän på eftermiddagen, så till sist somnade jag efter x-antal ipren, vilket gjorde att jag var helt slut resten av dagen så att laga mat stod inte högt på min prio. Det slutade med att vi beställde mat, och då tog jag en grekisk sallad som faktiskt var god. 
 
Idag är det torsdag, vilket innebär skola och plugg. Jag är så otroligt skoltrött, men det är bara 56(?!?!) dagar kvar till studenten så jag måste försöka hålla ut tills dess. Jag åkte upp till sjukhuset i måndags, och där kom de fram till att senan i mitt lillfinger är inflammerad så jag fick som råd att tejpa ihop ringfingret med lillfingret så att mitt lillfinger ska få vila för jag är tydligen överansträngd i fingret, haha, visste inte ens att man kunde bli det. Så det är inte det lättaste att skriva när lillfingret och ringfingret sitter ihop med varandra på min högerhand. Just nu har jag ingen lektion, så sitter och väntar på att Elin ska sluta 11.15 så ska vi gå och käka på en gång. 
Här var salladen, jag tog den utan tomat och annanas och la till avokado. Så det var isbergssallad, paprika, majs, rödlök, gurka, avokado, salladsost, oliver och fefferoni(fast den pillade jag bort haha). Sen fick man en hel melonskiva, lite ruccola och en apelsinskiva och en citronskiva, så det var verkligen en bra och matig sallad! 
 
Nu ska jag fortsätta plugga en stund, hej så länge! 
 
Se till att gå in och gilla min facebook sida, och lyssna på låten! https://www.facebook.com/stinajedebergmusic/ 
 
Följ mig på instagram @stinajedeberg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0