Helgen i bilder

Hej! Helgen har varit fullspäckad med massa roligt så därför har jag inte bloggat något under helgen, men jag tog med mig kameran så jag har flera bilder att bjuda på från helgen! 
 
Först på fredagen slutade jag tidigt, så jag åkte ut till mamma och pappa för att jobba med mitt gymnasiearbete. Inte så kul den dagen.. Sen var det bara hem, äta mat och sen fortsätta plugga. Men på lördagen så träffade jag först Pär, han som skrivit låten, för att prata om lite kostnader och om vi ska släppa låten vidare och så, inget bestämt än men vi pratade om det iallafall. Det känns såsåså kul!! 
Efter mötet med Pär så åkte jag till min syster, som fyllde år i onsdags och vi hade lite kalas för henne med massa fika och gotte. 
 
Efter kalaset åkte jag hem igen och gjorde mig iordning för kvällen. Min kompis Linn fyllde också år i veckan, så vi skulle ha lite kalas för henne på kvällen. Det var jag, Ebba, Paulina, Viktoria, Hampus, Emil, Fred och Jonas. Vi hade verkligen superkul, jag kom dit runt åtta och gick hem vid halv 2 på natten, så det var en lyckad kväll! 
Födelsedagsbarnet till höger och Paulina till vänster! 
Här hade vi flyttat oss från matbordet till soffan, haha, det var här det började spåra. 
 
På söndagen jobbade jag några timmar och åt sen mat hos min syster, så det var inte en sån händelserik dag. Det var iallafall min helg, hade en jätterolig helg med bra människor!! Nu försöker jag tagga upp till en ny vecka, men en så konstig sak hände igår på jobbet.. Först på kvällen på lördagen sprack mitt långfinger för att jag har eksem, så på jobbet hade jag plåster på och sen en plasthandske över. Så började mitt lillfinger göra ont, men jag tänkte inte mer på det. Sen så tog jag av min handske och tittade ner på mitt finger, så var det snett.. Typ som att det gått ur led, eller något liknande och jag har verkligen ingen aning om vad jag har gjort, haha. Ska förmodligen upp till sjukhuset idag och kolla upp det så att det inte är något. haha, detta är verkligen just my luck! 
 
Ha en fin dag allihopa! 
 
Se till att gå in och gilla min facebook sida, och lyssna på låten! https://www.facebook.com/stinajedebergmusic/ 
 
Följ mig på instagram @stinajedeberg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0