Dagens status

Idag har det varit en sån otroligt tråkig dag, förutom att jag fikade hos min syster som fyller år idag, regnet har öst ner hela dagen och jag har pluggat och sovit bara. Ingen händelserik dag direkt, haha. Nu pluggar jag, och väntar på att Kasper kommer hem vid 9 så ska vi äta lite! 

Dagens to do är att ta tag i matteboken och skriva en halv sida på min psyokologi komplettering, så nu lär jag sätta igång snart... Bara en youtube video till, haha. 

Såhär har dagen sett ut, fast med ösregn på morgonen och förmiddagen... Nu är jag redo för sol, sommar och studenten!! 
 
Se till att gå in och gilla min facebook sida, och lyssna på låten! https://www.facebook.com/stinajedebergmusic/ 
 
Följ mig på instagram @stinajedeberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0