◊kaos

Vår lägenhet är verkligen kaos just nu. Vi har ju haft sängen liggandes på två IKEA byråer, men det har varit så bökigt att bädda och jag måste ha en pall för att komma upp i sängen(short girl problems) så nääää det ville vi inte ha kvar. Nu har vi tagit bort byråerna och tagit ner sängen MEN underredet till sängen är kvar, alltså en massa stolpar och grejer som är lite över en halv meter höga, så våran säng står mitt i rummet vilket gör att vi har ingen plats alls eftersom vi bara har ett rum haha. Idag kommer iallafall Oskar hit medans jag jobbar, han skulle försöka fixa bort underredet så vi kan ställa dit sängen, så får vi lösa vårt gaderobproblem i veckan. 

Slutade iallafall tidigt idag, så gick ner på stan och gjorde lite ärenden och lämnade resten av pengarna för Sälen till Ullis, vi åker ju på torsdag!!! Ska bli så himla kul! Vid halv fem ska jag gå till jobbet och jobba två timmar, sen måste jag tillbaka till Ullis för vi ska laga iordning mat för Sälen så vi slipper laga där! Just nu sitter jag och försöker plugga psykologi men kommer ingen vart, skulle egentligen behöva få iväg den på onsdag/torsdag morgon så jag kan slippa tänka på den uppgiften i Sälen. Nu måste jag försöka läsa vidare, pussssssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0