◊update

Har verkligen mått piss de senaste dagarna. Har grinat hela tiden, haft mensvärk från helvetet, brytit min diet, och haft otroligt svårt att somna på nätterna även fast jag varit trött hela dagarna. Igår var verkligen värst. Vaknade 08.11 av att jobbet ringer och säger att jag skulle varit där för elva minuter sen, mitt alarm hade alltså inte ringt och jag hade somnat jättesent. Så jag sprang till jobbet, såg ut som skit hela dagen. Det var superstressigt på jobbet, hade sån mensvärk i ryggen att det gjorde ont för varje steg jag tog. Lagom till att jag skulle gå hem så var det snöstorm ute, så när jag kom hem var jag genomblöt, irriterad, ännu äckligare och mitt hår var fullt i is/snö som hade tovat in sig i mitt hår. Och som grädde på moset kunde jag inte somna inatt heller, utan låg bara och vände och vred på mig. Just nu känner jag mest att jag vill pausa livet och bara andas för att kunna komma ikapp, men det kan jag inte. Imorgon börjar skolan, och stressen kommer öka. Jag har bestämt mig för att testa the law of attraction, alltså att genom tänka positiva tankar och tänka till exempel "pengar kommer till mig enkelt" så kommer man få pengar enkelt osv. Jag har svårt för att tänka positivt när jag väl börjat tänka negativt, jag måste lära mig det. Jag måste bli en gladare och positiv människa annars kommer jag väl sitta här ensam snart med 72 katter haha. Men ja, det var lite klag från mig. Nu ska jag fortsätta städa, och tvätta. Kramen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0