◊onsdag

Blev hemma idag från skolan, gick hem igår innan jag ens hade hunnit haft min första lektion. Både jag och Kasper är hemma och är sjuka, fast han är lite värre än mig, så lägenheten ser ut som att någon har släppt en bomb här. Jag ska iallafall hoppa in i duschen i hopp om att kunna duscha bort alla bakterier, sen ska jag diska och plocka undan lite här för jag står inte ut med att det ser ut såhär. Sen ska jag åka och handla, för just nu har vi inte så mycket mat hemma, utan det ekar ganska tomt i kylskåpet. Imorgon så måste jag nog gå till skolan, förhoppningsvis har jag sovmorgon så då kanske det blir lite lättare att kunna ta sig till skolan. 
Nu måste jag verkligen duscha om jag ska hinna innan pappa hämtar mig, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0