#199 breathing you in

Min frånvaro från bloggen är för att jag var i Paris med Alva för två helger sen, och sen har jag opererat bort halsmandlarna i måndags. Så jag har varit sängliggandes sen dess, orkar ingenting. Mest beror min orkeslöshet på att jag inte äter, för jag kan verkligen inte äta. Det enda som går ner är lite glass, blåbärssoppa och kanske en halv macka och när man äter så lite så får kroppen ingen energi. Smärtan i halsen är så illa just nu att det gör ont att gäspa, prata och svälja(till och med mitt egna saliv gör ont), och som om detta inte vore nog så blir jag illamående av min medicin som jag fått och så har jag fått sån mensvärk att jag inte kan röra på mig. Inatt har jag högst sovit 2-3 timmar pga mensvärk och illamående, jag har fortfarande inte ätit något idag för det gör så ont trots att jag tagit mina tabletter. Jag försöker verkligen tänka positivt, att det kommer löna sig och att om nån vecka så kan jag äta igen. Men det är väldigt svårt. Försöker se fram emot att jag ska till Stockholm i oktober med mamma, och äta på Vapiano. försökerförsökerförsöker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0