#216 hold my heart

Ja hej här sitter jag i pyjamas(nästan iallafall) och har ångest över mitt hår. ÄLSKAR mitt hår vissa dagar, samtidigt som jag kan hata det. Min hårfärg har jag också en enorm hatkärlek till, för i vissa ljus är det jättefint och i andra är det gult och fult. Är rädd för att jag kommer ångra mig imorgon när jag går ifrån salongen, att mitt hår kommer vara alldeles för kort, eller alldeles för mörkt eller alldeles för fult helt enkelt. 
  Det jag är mest rädd för är färgen, för jag vet att det blonda i topparna kommer automatiskt försvinna i och med att jag klipper bort det, men resten av mitt hår är ju helt min naturliga hårfärg och jag älskar den verkligen, förstår inte varför jag bokat tid för färgning?? ÄR jag på riktigt dum i huvudet eller?!? Jaja det får gå som det går, får hoppas att jag inte går därifrån med en svart page. usch fy nej mardröm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0