#207 take a look

Ja, han har rakat av håret. Tappade verkligen hakan när jag såg det för såklart berättade han inte det för mig förens han sprang ut på fotbollsplanen i lördags, blev så otroligt chockad eftersom han annars är så noga med sitt hår. Menmen, han är fin i allt. 
Idag är det måndag och jag fick äntligen gå till skolan igen!! Gick dock bara till lunch och sen slutade vi för det var halv brytdag, så fikade med Karin efter lunch och gick på stan en sväng sen gick vi hem till dom och kollade på keeping up with the Kardashians. Var förbi på zynk idag och bestämde mig för att jag ska både klippa och färga så att jag får bort det gula i håret, men är det inte typiskt att ända sen jag bokade tid för att klippa mig så har jag bara haft bra hårdagar och mitt hår har varit superlent och jättemysigt??? Men jag vet att det kommer löna sig att klippa av några centimeter iallafall så det blir finare sen, för efter det här blir det inge mer färgning på ett tag för nu ska jag spara på riktigt! Jag ska få mitt långa hår tillbaka, som jag hade när jag var liten. 
Ikväll ska jag bara äta, läsa och sen sova, tror inte min kropp eller hjärna orkar med något mer än så. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0