#206 look inside your tiny mind

 
Mitt huvud är överallt och ingenstans just nu, vet inte om det är alla mediciner som gör mig helt knas. Något är iallafall fel just nu men kan inte sätta fingret på vad. 
Idag har jag städat, städat och städat hela dagen. Har så mycket att fixa med mitt rum för jag måste få plats med allt, och jag tycker inte om när saker ligger framme så måste hitta space åt det som jag egentligen inte har space till(tur jag har Karins tomma rum bredvid, det har blivit lite av en sopstation på sista tiden...). Medicinen som jag fått nyss gör mig otroligt illamående och yr, har också fått huvudvärk nu av den så jag har legat i min säng i nån timme för att det ska gå över men ingenting funkar. 
Men nu kom mamma in med dammsugare till mig så jag ska försöka få i mig den, snälla bästa mamma♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0