#225 what if I said I had problems that made me mean

Idag är det fredag. Hade matteprov nästsista lektionen och det gick rent ut sagt totalt åt helvete, längtar inte efter att få tillbaka det. Hoppas imorgon blir en bättre dag än den här, för jag ska till smedjebacken och umgås med Kaspers familj och Kasper hela dagen, sen ska jag och Kasper sova hemma hos mig. Det är tydligen julmarknad på väderbacken så vi ska dit och titta lite, sen blir det nog mat hemma hos Kaspers föräldrar. Ska bli så himla kul och skönt att göra någonting, inte bara sitta hemma och kolla på film. Det ska jag iallafall göra ikväll, kolla på film alltså. Tror det blir lite Harry Potter så jag blir på bättre humör. PoK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0