#221 I'm hard to love

Har kommit in i en extrem period med min sömn. Vissa nätter sover jag hela natten, andra sover jag ingenting och ibland sover jag helt enkelt bara dåligt och vaknar mitt i natten flera gånger och vet inte vart jag är. Det är så påfrestande för mig att kanske bara få sova en hel natt i veckan, jag blir helt utmattad och det gör att jag inte längre orkar prestera i skolan. Kommer alltid hem med huvudvärk, idag har jag också mått illa större delen av dagen, och när jag mår så efter skolan orkar jag aldrig ta tag i allt och plugga när jag kommer hem för det känns som att hela min kropp är slut. Jag vill bara pausa tiden så jag kan komma ikapp med det jag ligger efter med, och sen när jag trycker på play så ligger jag helt i fas och kan sluta stressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0