#219 why so serious

Höstlovet är slut nu, och jag känner mig inte alls redo att gå tillbaka till skolan. Orkar inte alls med att gå upp tidigt, eller behöva koncentrera sig en hel dag. Nej, jag vill sova och kolla på Harry Potter. 
   Har iallafall haft ett roligt höstlov, har gått på två olika halloweenfester. På den ena var jag bacon och på den andra var jag en blodig fånge(det var iallafall idéen men sen hur det blev...), hade väldigt kul på båda festerna! Är helt slut nu, trots att jag sov hela förmiddagen, så nu ska jag kolla på keeping up with the kardashians och sen ska jag sova. 



Bästa är att jag varit med Kasper hela helgen, vill aldrig släppa honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0