#171 bedroom wall

Har aldrig någonsin varit såhär stressad som jag är inför skolan nu. Brukar alltid se fram emot de sista veckorna för då brukar man jämt bara ta det lugnt men det här året är det annorlunda. På grund utav att jag var så sjuk i höstas och även en hel del nu på våren så har jag inte kunnat göra alla uppgifter som alla fått. Har varit så trött, orkeslös och sjuk att jag knappt orkat resa mig ur sängen på morgonen. Nu när jag varit frisk ett litet tag så måste jag ta tag i allt jag ligger efter i, det resulterar i att jag har allt att göra klart nu på två veckor. Har både samhällskunskap, historia, franska, svenska som jag ligger efter i, till råge på det så har jag även uppgifter/prov som ska vara klara om två veckor som vi påbörjat nyligen, det är alltså då historia, psykologi, samhällskunskap. Jag är så sönderstressad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, det blir så mycket att jag inte ens vet vart jag ska börja. Blir så arg på mig själv för att jag inte har kunnat vara frisk, även om jag vet att det inte är mitt fel för det är klart jag inte kan råför att jag blir sjuk hela tiden. Jag vet att om jag inte hade varit sjuk så hade jag inte haft det här problemet, jag hade säkert legat någorlunda i fas med alla arbeten/inlämingar/prov. Jag vill att skolan ska kunna anordna lösningar för elever som får det såhär, som tur är så har min mentor gjort så att jag kan skriva en uppsats på sommaren men hur kul är det egentligen? På sommaren vill jag ha sommarlov och inte behöva oroa mig över skolan. 
   Jag önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna och ha allting klart så jag slipper den här stressen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0