#170 next to me

Kommer hem från skolan varje dag med världens huvudvärk och är helt orkeslös i kroppen, men nu är det bara 20 dagar kvar sen får jag sommarlov. Får lyckorus och panikkänslor när jag tänker på det för det känns som att jag har så himla mycket kvar innan jag är klar med allt men det kommer gå, det går alltid. På ett eller annat sätt. 
Sov iallafall hos Kasper inatt och det var så varmt så kunde inte ens sova med täcke(!!!), idag har det varit så sjukt varmt också. Har gått i kjol hela dagen och det har varit i princip vindstilla, inte förns nu på eftermiddagen som det börjat blåsa. Måste ta tag i mitt plugg ikväll, ska ha matteprov hela dagen imorgon. På kvällen imorgon kommer jag dock ha det supernajs hoppas jag, ska umgås med mina tjejer för första gången på huuuur länge som helst. Får se om några av killarna blir med också, vi ska grilla umgås skratta och längta efter sommarlov. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0