#163 quiet

We♥it och pinterest
Är otroligt sentimental idag, jag vet inte varför. Kanske för att jag är ledsen över att jag vaknade upp med en svullen hals imorse och kunde inte gå till skolan, eller för att jag och Kasper är helt otroligt bra, eller för att min mamma är den bästa och starkaste människan jag känner. Har varit ledsen idag på grund utav att jag är sjuk, har nationella prov imorgon och presentation på fredag och jag ska sjunga i kyrkan på lördag. Men har varit otroligt glad för att jag har några människor som förstår mig och mina val, som vill att jag ska vara lycklig och är så glad över Kasper, att vi äntligen förstår varandra och vad vi ska göra för att det ska bli riktigt bra.
   Om 48 dagar åker jag utomlands, om 35 dagar får jag sommarlov. Håll ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0