#178 vad var det vi sa

Allting kommer bli bra, och allting kommer ordna sig. Eller förresten, allt kanske har ordnat sig nu. Jag vet inte. Det enda jag vet är att det här är bra, för mig. Jag kommer kunna leva i sommar utan att behöva tänka på någon annans behov, bara fokusera på mig själv och jag tror verkligen att jag behöver det. Eller jag vet att jag behöver det. På torsdag får jag sommarlov och det ska jag fira in med mina bästa människor. Imorgon åker jag till Liseberg med bra människor och det ska bli så himla kul. Haha fan. Jag känner inget, jag känner verkligen nada. Varken sorg eller glädje just nu, känner mest att det kommer bli en bra sommar ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0