#183 when you say you love me, know I love you more

Ja detta är den mest charmiga bild jag har på mig hittills från denna resa. 
Ville mest bara säga att jag lever, solar och äter god mat varje dag. För första gången i mitt liv har jag sån hemlängtan att jag inte vet om jag kommer stå ut mer. Vill hem till mina fina vänner, hem till min fina pojkvän och hem till mitt hus. Men jag försöker njuta, och se fram emot när mina syskon kommer ner och min ögonsten Loke som jag kan gosa med lite. Försöker även se den stora fördelen att jag har runt 25-28 grader här och det blir varmare för varje dag(väderprognosen säger 33 grader om några dagar!!), så jag borde väl inte klagar egentligen.. haha, men det är svårt när alla man vill vara med är hemma. 
Nu ska jag gå ut och äta glass, eller dricka monaco. Eller både och.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0