#191 Statues

Idag är det onsdag, hälften av veckan har gått och på måndag börjar jag skolan. Har jobbat från halv elva till fyra idag, dagen gick ganska fort faktiskt och jag har varit på bra humör nästan hela dagen. Det som är negativt just nu är att jag känner mig inte helt pigg, jag har börjat få ont i halsen och känns som att jag kommer få feber(Kasper har feber så jag går bara runt och väntar på att det ska bli min tur) och detta innebär alltså att det är osäkert om jag kan åka till stockholm på lördag och springa midnattsloppet med Sofia vilket känns så otroligt tråkigt för jag har sett fram emot det här såå länge. Menmen, vad ska man göra? Jag får försöka bli frisk, så jag kanske kan gå runt iallafall...Haha.
  Sitter iallafall och lyssnar på soundtracket från den sista Harry Potter filmen, älskar det lika mycket varje gång! Finns inget man inte kan älska med den musiken. Jag ska nog snart gå och lägga mig, läsa lite kanske. Har börjat på andra boken i Fifty shades of grey-serien sååååå är ganska fast. Började igår och jag tror jag snart läst halva.. Om det är några böcker som jag ska rekomendera förutom Harry Potter så är det dessa böcker, helt magiska(hehe)!!

Det ekar tomt i bloggen på bilder, jag vet. Jag ska försöka bättra mig, som jag säger varje gång. Men jag hoppas på att få tillbaka foto-suget nu när jag börjar läsa media-kurserna till hösten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0