#190

Pinterest
Har sovit hos Kasper de senaste nätterna, så jag vaknade där imorse. Var så otroligt låg hela morgonen, skulle egentligen ha åkt hem men jag bestämde mig i sista sekund(verkligen sista sekund, i hallen) för att följa med honom till Falun med hans föräldrar. Det gjorde så att jag blev på lite bättre humör åtminstonde, fick dricka chai-latte och äta brownie så jag blev nöjd. Vi åt mat inne på kupolen på vägen hem, och då gick jag in på Gina och köpte en jumpsuit. Har dock inte bestämt mig om jag ska behålla den eller inte, jag får se om jag lämnar tillbaka den för jag känner mig inte 100% bekväm i hur den sitter på min kropp. Sen jag kom hem har jag kollat runt på olika inredningssidor, och lite klädsidor. Har för tillfället inga kläder som passar eller som jag känner mig bekväm i, och inredning tycker jag är så otroligt kul att kolla på. Det är ju ändå inte jättelångt kvar tills jag kommer flytta hemifrån, och då blir det ännu roligare att kolla. Har försökt börja på en önskelista, men det enda jag kommer på är "flytta-hemifrån-saker" och pengar typ(?), känns som att man slutat önska sig kläder och sånt för det köper man helst själv. Eller? 

Det är så otroligt mycket tankar i mitt huvud just nu, jag vet att det är en av anledningarna till att jag är så trött hela tiden och att jag känner mig förvirrad konstant. Men jag vet också att dessa tankar leder till något bra till slut, och att allt kommer ordna sig. För det gör det alltid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0