#224 don't know what you're thinking

Tisdagar är nog den segaste dagen på hela veckan, och denna var inget undantag. Men trots detta så har jag pluggat och förberett mig inför engelska provet imorgon och skickat in en uppsats på engelska, så det var skönt att få det ur vägen. Det enda jag måste göra nu till veckan med skolan är ett franska förhör på torsdag, matteprov på fredag och sen måste jag göra en idé-skiss om min artikel till journalistiken och sen börja planera den. 


Har börjat titta mycket på inredning på Pinterest, och det roligaste att kolla på är kök och sovrum. Hittar så mycket fint hela tiden så vill bara köpa ett hus och renovera om det exakt som jag vill. 
Älskar älskar älskar dessa sängar. Höga, stora och massa kuddar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0