#172 turn down the lights

Har haft bästa helgen på länge. Fredagen var så himla bra; det var så varmt att jag hade shorts hela kvällen, jag var med mina fina vänner hela kvällen också och allt var verkligen så bra. På lördagen gick jag på marknaden med min syster, sov sedan en halvtimme. När jag vaknade hade det börjat åska och regna, gick till Matilda och hade filmkväll med henne, Hanna och Linda. Det var verkligen behövligt, och mysigt. Jag och Lena åkte sen en vända och hon skjutsade hem mig, kom hem och läste lite ur Femtio nyanser av honom och somnade. 
   Idag vaknade jag och kramade om min mamma för att det är morsdag idag, jag har världens bästa mamma. Världens bästa. Annars idag ska jag städa mitt rum och sen kommer mina systrar ut och vi ska äta middag, sen sover jag hos Karin. Kan knappt ens förstå att jag har haft en sån himla bra helg, har verkligen mått bäst hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0