#158 I'm jumpin' jack flash

Började skolan igen igår efter påsklovet och jag har verkligen haft ett sånt himla bra påsklov. Har varit med Ebba och ätit pizza utanför ABB skolan, träffat Sara som var här från Motala(!!!) och bara haft det najs. Setat vid hällarna från tre till tio, grillat korv, lyssnat på musik, setat vid Piren med saknad vän och pratat om allt mellan himmel och jord. Har endast varit med bra människor, och även fått in två nya härliga människor i mitt liv. Älskaälskaälska när allt bara är bra. 
Annars då? Jo har gått i skolan idag, slutade två, varit i kyrkan, städat rummet, gått promenad, skickat in två inlämningsuppgifter och målat tånaglarna. Varit en asbra dag och snart ska jag gå och sova, imorgon är det fredag och har inga planer. På lördag ska det bli jättevarmt och då ska jag va med mina vänner igen och äta gott och chilla ha de najs. 
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0