#123

har varit hemma idag också, fick åka upp till sjukhuset och ta halsprov. provet visade positivt vilket betyder att jag har streptococker i min hals så jag behövde ta penicillin igen, för tredje gången denna höst. det är lite surt men hellre det än att behöva gå runt sjuk. 
har iallafall sovit tre timmar idag, från kl 3 till 6, och nu ligger jag och pratar i telefon med min boy. han får mig alltid på så bra humör. imorgon åker ag till stockholm, hann ju dock inte lämna in min ledighetsansökan så det blir intressant hur det löser sig. nu ska jag fortsätta prata med honom, sen ska jag äta och så måste jag sova för imorgon åker vi kvart över sex från ludvika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0