#130

 
Har verkligen haft fullt upp helahelahela helgen. På fredag gick jag upp 04.41 för att vara i lions-lokalen 05.30, där fick vi grötfrukost och klockan sju sjöng vi på kanelen ABB. Därefter var det fullt upp verkligen hela dagen. Vi lussade totalt 11 gånger och sjöng lucia-sånger cirka 100 gånger. Vi avlsutade på Piren klockan 19.00 och därefter fick vi äta julbordsbuffé och äta huuur mycket vi ville. Jag har ätit så jävla mycket denna helg, vi har fått fika på nästan varje ställe och god mat nästan varje dag. Har även haft så kul, vill aldrig att det ska ta slut. På fredag gör vi vårat sista uppträdande men jag önskr verkligen att vi kunde hålla på hur länge som helst för detta är bland det roligaste jag gjort. 
Just nu sitter jag iallafall hemma hos Lena, igår kollade vi på the conjuring hemma hos mig och jag höll på att bajsa ner mig, idag ska vi kolla på the insidious men först ska vi basta för att få ur allt hennes stearin ur håret. Har verkligen träffat några av världens härligaste tjejer tack vare att jag blev med i luciatåget, åååååh jag har haft så kul. Ni fattar inte. Har skrattat så mycket denna helg, såhär mycket har jag inte skrattat på länge.
Helt sjukt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0