#71

Igår så sprang jag midnattsloppet. Det kan nog ha varit bland det roligaste jag gjort, och det bästa är nog att jag faktiskt klarade det och att jag inte blev överansträngd som jag trodde jag skulle bli. Jag kunde nog ha pressat flera minuter om jag velat, men både jag och Sofia tog det inte på så jättestort allvar utan skrattade ganska mycket hela vägen så det var mest bara som en rolig grej. Jag klarade det iallafall på lite mer än en timme, och det är ändå bra för att vara jag. Nästa år satsar jag på att vara med i en tidigare startgrupp, och att klara under timmen.

Nu är jag också hemma igen, såååå skönt. Älskar att vara borta men ingenting slår hemma.
När jag kom hem så packade jag upp allt på en gång så jag hade det gjort, och så tog jag en riktigt låååång dusch och målade mina naglar. Det blev nästan ingen shopping alls, men köpte mat för alldeles för mycket pengar haha. Köpte iallafall en ful bh, ett gult linne och en spray till håret med skydd i.
Nu ska jag bädda rent min säng, lyssna på Håkan och göra klart allt för imorgon för då är det min första dag på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0