#154 pearly-dewdrops'drops

Nu är det mars, det har officiellt blivit vår i Ludvika och det tycker jag om. Det är sol och energin ligger på topp. Jag är så otroligt trött på hur jag behandlar mig själv, jag nedvärderar mig själv för mycket. Man ska inte göra det för det är ingen som vinner på det allt. Jag måste lära mig att vara mitt bästa jag. Jag måste lära mig att ge energi till människor runt omkring och bara omringas av människor som ger mig energi. Jag ska kolla framåt, aldrig bakåt. Jag ska ta vara på dagen och ta tag i saker, vara mer kreativ. Så som jag håller på nu vinner ingen på och absolut inte jag, jag behöver en förändring i hur jag lever mitt liv. Från och med nu är jag den bästa verisionen av mig, jag ska verkligen försöka. Jag vill, jag kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0