#145

Kasper skulle egentligen ha kommit hit idag efter att vi båda tränat men eftersom jag blev sjuk så kommer han inte hit. Oftast när någon av oss är sjuka så håller vi oss borta från varandra för att inte smitta den andra haha. Jobbigt men värt det i slutändan, för då när man blivit frisk så har den andra aldrig blivit sjuk. 
Det som är kul med den här bilden är att jag hade den som bakgrundbild ett bra tag för några månader sen, tills jag insåg att Kasper har typ fågelbajs på jacka?? eller tandkräm?? haha kul iallafall. 
Förstår inte hur jag kan sakna honom när jag ser honom nästan varje dag i skolan, saknar honom såfort jag inte är med honom. Är inte van vid att känna såhär mycket som jag gör. Är så otroligt glad att jag har honom, den bästa killen någonsin. Haha det är verkligen inte jag att sitta såhär och skriva om känslor men jag kan inte råför att jag är så otroligt kär i honom, det går inte att hålla det inne. 
Hoppas jag blir frisk tills på lördag för då ska jag träffa honom, längtar. 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Förresten har en frågestund inne på min blogg och skulle bli jätte glad om du lämnade en liten kommentar!

!http://samuelsfoto.blogg.se/2014/february/fragestund.html

2014-02-05 @ 20:25:36
URL: http://samuelsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0