#149 rivers-kankouran


Blivit dökär i min nya spellista, som jag satt och gjorde igår. Den är långt ifrån klar men iallafall en bit på vägen.

Idag var en ganska bra dag. Hade sovmorgon så åkte in till Kasper och sov där, det var en väldigt bra början på min morgon. Hade idrott, lunch, matte och sen slutade jag. Åkte till min älskade bebis Loke och sov där i två timmar för att sen gå till gymmet och möta upp Karin. Det gick helt okej, var helt orkeslös i kroppen men jag försökte iallafall. Hann bara hem sen fick jag en snap av Lena, så åkte till henne och nu har jag ätit och vi ska kolla på film. Ska bli skönt att inte sova ensam. Tycker inte om det alls. Inte hon heller för den delen, så det passar sig ju ganska bra. Har inte tagit några bilder som vanligt under dagen, måste bli bättre på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0