#94

Har haft tre riktigt kassa kvällar på raken, men idag är den första då jag faktiskt går och lägger mig lite gladare än vanligt. Varför vet jag inte.
Igår var jag hemma, kollde på Gossip girl och åt snickerskakor. Idag skickade jag in min svenska uppgift och imorgon åker jag in 2-3h innan skolan börjar för att hinna med lite sista minuten plugg. Vill inte behöva plugga något alls i helgen, dels för att jag inte vill men också för att jag inte kommer ha någo tid alls över.
Imorgon ska jag äta middag med mina fina, och sedan ska vi umgås med de som går andra året på samhällsprogrammet. På lördagen ska jag bara vara med mina kompisar, ha mysdag lol. Och på söndagen ska jag vara med kasper. Ska även försöka trycka in en fika med sofia och becca någonstans i helgen, haha. Så jag kommer verkligen inte ha tid.
Herregud, brukar aldrig skriva såhär mycket, gör bara det när jag är på riktigt bra humör så detta är ju positivt, haha!
Men nu ska jag kolla klart på mitt Gossip girl avsnitt och sen ska jag sova för att orka med morgondagen. puss lovies♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0