#83

Nu är det äntligen september. Älskar hösten, älskar alla kvällar som man sitter inne med tända ljus, dricker te och är med de man tycker om. Älskar att ha tjocka stickade tröjor. Älskar att fylla år. För på torsdag, då är det min dag. Och jag längtar lika mycket som jag brukar göra. Det är ingen som riktigt förstår varför jag tycker om attt fylla år så mycket, och det gör nog inte jag heller, haha.
Men nu har skolan börjat lite mer på riktigt iallafall, vi har fått lite läxor och grejer att göra och det är skönt på ett sätt faktiskt.
Vad ska jag göra idag? Idag så ska jag städa mitt rum, verkligen rensa och försöka få det lite finare än vad det är. Får verkligen panik när det ligger saker  ö v e r a l l t. Jag ska satsa på att försöka få mitt rum klart till nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0