#118

Åker till stockholm på fredag med kyrkans tjejgrupp. Ska försöka att handla de flesta julklappar, men också lite sminksaker som jag är i behov av; nya mascaror, bb-cream och en bryn-skugga+pensel.
Vad händer mer? skola kyrka luciaträning kyrka skola plugg skola plugg skola sånglektion kyrka 
I helgen ska jag kunna ta det relativt lugnt hoppas jag. Förutom på söndagen då jag nog kommer ha fullt upp hela dagen. Nu är jag astrött, imorgon ska jag åka in till stan tjugo i sju för att hinna umgås med mitt hjärta imorgon innan skolan så jag lär gå upp bra tidigt imorgon. najs. godnatt puss hej nyp 
 
Något jag måstemåstemåste köpa/få är en ny parfym. Min är helt slut. Går runt hela dagarna och känner mig naken. Måste bara hitta den perfekta lukten. Hatar när de är för sötsliskiga, men vill inte ha någon för tung doft heller. Vill bara fylla på parfymen jag har nu, den är verkligen perfekt. 
 
så jävla snygg det är helt sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0