#112

Vill berätta för er om den människan som alltid finns där. Som alltidalltid ställer upp. Människan som betyder hela min värld. Min bästa vän, min själsfrände. Hon har funnits här för mig så länge jag kan minnas, i fjorton hela år. Jag kan inte tänka mig en värld utan henne, det går inte. Hon är min andra halva, hon är jag och jag är hon. Hon är den som får mig får andas, den som håller mig levande. Hon är den som kan få mig att skratta när jag egentligen ska gråta. Hon får allt att låta så enkelt, även om hon ibland går på varenda liten nerv i min kropp så är det precis det jag älskar med henne. Hon kan få mig att tänka efter, "är det verkligen värt att vara ledsen över deta?" "ska jag verkligen gråta nu?". Hon är den människan jag är som mest trygg med, den jag kan berätta allt för utan att hon på något sätt dömer mig. Hon betyder allt för mig. Ingen kan förstå hur viktig hon är för att få min värld att gå ihop, att funka. Hur många gånger jag än säger att hon är dryg, att hon är jobbig, så är hon ändå den personen som jag allra helst spenderar tid med. Hon är den som är allt. Vad jag är säger, och hur mycket jag än förklarar så kommer ingen förstå hur mycket vi betyder för varandra. Hon är så himla härlig bra bäst hela hon. Hon är så positiv, så glad och får mig jämt på bättre humör och får mig jämt att skratta. Hon är den bästa människan jag känner. Hon är min bästavän, den som verkligen håller förevigt, den som alltidalltid funnits och alltidalltid kommer finnas där. 
Denna människa heter Sofia Persson, och ingen kommer någonsin kunna betyda så mycket som hon gör. 
Jag älskar henne för den hon var, den hon är och den hon kommer bli. 
Jag säger allt för sällan hur mycket de personer jag har i mitt liv betyder för mig. Här är den viktigaste i mitt liv. Jag har verkligen världens bästa vänner, ingenting kommer någonsin kunna slå er. Någonsin. 
Ni är bäst och jag kommer älska er förevigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0