#109

sitter just nu och äter frulle. börjar kvart över tio idag så jag unnade mig en sovmorgon, brukar aldrig göra det eftersom jag måste gå till bussen men idag ska det faktiskt bara bli skönt. 
idag är det iallafall en väldigt bra dag. ska försöka fixa mitt gymkort så jag kan komma igång med mitt liv, haha men hur många gånger säger man inte så? 

jag va på Ikea i onsdags, köpte ett nytt skrivbord, två nya kuddar, lakan och lite småsaker. innan nyår så ska mitt rum vara fint. 

nu ska jag fortsätta äta min frukost, och försöka att inte tänka på allt idag. ska plugga, städa och sen på kvällen ska jag umgås med bästa bästa Elin. 
älskar alla ni som är i mitt liv, ni förstår inte hur mycket ni betyder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0