OM STINA

Stina Jedeberg är namnet, bosatt i en liten stad i Dalarna.
Född året 1997, 5 september.
twitter-stinaajedeberg

Ja, alltså. Stina heter jag, och bor i en väldigt liten stad.
På min fritid, så umgås jag gärna med islandshästar, och mina vänner. Eller så äter jag.
Jag går mitt nionde skollår, och ska efter sommaren börja på gymnasium, förmodligen med inriktning "samhäll".
Jag är 158 cm kort, kallas ibland för "Jededvärg" av dom som tycker det är kul.
Jag tycker om att fotografera.
Jag tycker om att sjunga, och har hört att jag är ganska bra på det också.
Jag har tagit sånglektioner sen jag gick i femman, och ska iår spela in en liten skiva.
Jag tycker om house musik, men även mycket blandad annan musik.
Jag älskar att ha kul, fast vem gör inte det?
Jag hatar att ha tråkigt, och bara sitta hemma på helgerna. Får panik då.
Jag är en väldigt glad människa, oftast.
Jag blir glad om just du fortsätter läsa min blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0