#9


Sitter atm och lyssnar på "luckiest girl", där han sjunger "the luckiest girl on the planet". Kände verkligen så för några veckor sen, men så är det inte nu längre. Jag förstår inte hur saker kan ändras så fort att man knappt ens hinner blinka. Är så glad att det är fredag idag.

Efter skolan så gick jag hem till Elin, vi åkte sedan ut till stallet för att rida och mysa med hennes hästar lite. Hästen som jag red, Bleikur, är jättefin! Ren i tölten, vilket känns jättekul att rida! När vi var klara i stallet så åkte vi hem igen, åt tacogratäng och sedan åt vi glass, maränger och chokladsås. mat
Nu är klockan tjugo i elva, och jag ska nog faktiskt städa undan på rummet sen ska jag sova och njuta av att jag inte har några planer alls imorgon på förmiddagen så jag kan sova huur länge jag vill.
puss
ps. jag ska bli bättre på att ta med min kamera överallt, så jag har några bilder att blogga om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0