#16

Jag och mina finfina systrar

Idag känns det ungefär som om någon har slagit mig på kindbenet, har så himla ont! Känns även som om jag har blivit slagen i magen, är så sjukt besviken på en. Men just nu så orkar jag inte fokusera på det negativa, har fått något ryck att jag ska tänka positivt och det är ju bra(?), känns dock inte riktigt som mig.

Det är fredag idag, och Elin ska komma hit snart så ska hon stanna här tills imorgon. Kommer nog ha väldigt kul, eftersom det oftast är det med Elin. Idag hade jag franska förhör, fick underkänt, känns sådär då jag förra terminen låg på C i det ämnet. Ska försöka jobba upp det ämnet, eftersom det är så roligt med att kunna fler språk.
Nu ska jag bädda min säng, och sen dammsuga! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0