#131

Gick till skolan på måndagen men på kvällen kände jag hur ont jag hade i halsen så har varit hemma sen dess. Åkte upp till akuten på tisdagen eftersom detta är min tredje halsinfektion på ca 1 månad, de visade sig vara en virusinfektion och kan alltså inte få någon medicin utan måste vänta på att det blir bättre. Idag känner jag mig hyfsat bra, men jag har verkligen noll sångröst och min vanliga röst kan ena stunden vara bra men sen har jag ingen röst alls. Vi får se imorgon hur det går när luciatåget ska sjunga för odd fellow på kvällen, hoppas rösten håller. Det är även prat om att jag ska operera bort mina halsmandlar så jag förhoppningsvis slipper allt detta till våren men jag är rädd för att jag kommer tappa min sångröst isåfall. Det är det enda som jag kan säga att jag faktiskt är hyfsat bra på, tänk om jag inte kommer kunna sjunga, vad har jag då? det är det enda jag gör, hela tiden, konstant. kommer inte vara jag längre om jag inte kan sjunga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0