#125

idag är det söndag och den har varit helt upp-och-nervänd. jag vaknade hemma hos sofia på väldigt bra humör, gjorde mig iordning och kände mig faktiskt helt okej, gick upp till donken för att möta kasper och linus. det var storm ute så mitt hår stod åt alla håll och jag blev svettig när jag gick+jag blev uppraggad av en äckelgubbe och förföljd av honom i ca 5meter. efter det var jag på pissdåligt humör. gick på kalas hos kasper, stod på stan med luciakandidaterna, åkte upp till sofia och emils lägenhet, kasper kom dit. här vände mitt humör, igen, och jag blev på väldigt bra humör, sen blev jag sur igen, och sen glad, sen blev jag sur precis innan jag skulle åka in till stan. väl inne i stan var jag glad igen, och nu är jag på dåligt humör. blir arg på mig själv för att jag inte kan hålla mitt humör i schack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0