#124

detta är ett helt meningslöst inlägg med bara en massa osammanhängande meningar och ingen djupare tanke bakom det, precis som alla mina andra inlägg. 
 
ibland så önskar jag att jag vore en girly-girl. en tjej som äääälskar att vara uppklädd och fin hela tiden, en tjej som orkar fixa håret varje dag och som äääälskar att ha sin michael kors väska-inget emot michael kors väskor men jag skulle aldrig kunna ha en- när hon bara ska handla på hemköp. 
jag är mer den som tycker om att gå i t-shirt, jeans och tjocktröja. älskar att ha uppsatt hår i en boll och orkar nästan aldrig bry mig om vad jag har på mig i skolan för vem är det jag ska imponera på? det jobbiga med att  vara tjejen som aldrig klär upp sig är att jag köper aldrig några fina kläder så när jag väl ska klä upp mig så har jag ingenting att ha på mig och det är i de ögonblicken jag önskar att jag vore en girly-girl. 
när jag var och försökte shoppa här om dagen så hittade jag ingenting. jag köpte två gråa linnen, hur kul är det? jag gick flera varv inne på bikbok och allt jag såg var peplum och paljetter, jag passar inte i något av de och skulle aldrig någonsin kunna känna mig bekväm i peplum. dock när jag gick inne på monki så hittade jag en massa fint men såklart så var det bara basgrejer och jag hade lovat mig själv att inte köpa baskläder för det är nästan det enda jag har. Istället så köpte jag två gråa linnen som jag sa, liksom yay verkligen levt upp till det jag lovat. jag hatar att känna mig underklädd eller ful men jag orkar inte heller fixa mig mer bara för att vissa av mina kompisar gör det. 
så med det sagt, jag älskar att vara tråkig men ibland skulle det vara kul att passa i fina kläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0